1. Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей
проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
2. Обговорили у групі, як зробити проекти
відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
3. Розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил
правомірного використання робіт в освітніх проектах;
4. Створити списки використаних джерел;
5. Розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в
дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
6. Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в
навчальних проектах;
7. Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями
відповідних вікових категорій;
8. Переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні
зміни;
9. Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі;
10. Запланували, як використовувати інструменти Інтернету для
співпраці та комунікації в проектах.
Немає коментарів:
Дописати коментар