суботу, 21 лютого 2015 р.

Модуль 12
Робота нашого  тренінгу  завершилась. За цей час ми дізналися багато нового та корисного.
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, я вважаю найефективнішим для навчання моїх учнів буде:
    -  покращення результатів навчання за допомогою проведення досліджень;
    - заохочення до самостійного навчання та спонукання до розвитку навичок мислення вищого рівня;
    -  вміння створювати публікації та презентації;
    -  використовувати навички і знання роботи в мережі Інтернет.
Заняття були цікавими. Затрачено багато часу , але  результати радують..
Бажаю всім успіху!
 Вдячна нашим тренерам  за здобуті знання та допомогу!




пʼятницю, 20 лютого 2015 р.

Модуль 11


Цей модуль  допоміг мені обдумати креативні ідеї щодо аналізу результатів учнівських проектів.Представлені різні, але дуже цікаві роботи. Ми відкрили  нові можливості  використання проектної методики,  вдосконалили свої знання щодо використання комп'ютерних технологій для підвищення інформаційної  компетентності.  Використання ІКТ - актуальна проблема, яку ми успішно розв'язали. Маємо ще багато ідей, які реалізуємо разом з учнями. Уміння досліджувати, знаходити і систематизувати інформацію сьогодні потрібне всім.
Також у цьому Модулі я та мої колеги поділилися з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо.

четвер, 19 лютого 2015 р.

Модуль 10

В цьому модулі я  визначила  для себе , яка роль вчителя -  фасилітатора та  потребу у  використанні блогів. 
 Ми визначили  власні навчальні цілі з формування в себе навичок фасилітації.Розглянули учнівські роботи, обговорили , використовуючи форми оцінювання. 

Також я доопрацювала своє портфоліо вивчення теми, дописала  і впорядкувала План вивчення теми.

середу, 18 лютого 2015 р.

Модуль 9

В цьому модулі я поділилася з  колегами одним з  прикладів учнівських робіт  та інструментами його оцінювання.  Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег,  допоможуть мені вдосконалити приклади та мою стратегію оцінювання. 

Також я ще раз упевнилась, що диференціація у навчанні допоможе створити "ситуацію успіху" для  учнів із різним рівнем знань та учнів із особливими освітніми потребами, задовольнити потреби обдарованих учнів.

вівторок, 17 лютого 2015 р.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме -я з'ясувала, як можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні.  Багато методів я використовую в своїй роботі, але були і нові для мене . Дуже вдалою та корисною ,на мою думку, здається форма самоспрямування учнів. Я побачила, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів.

понеділок, 16 лютого 2015 р.

Модуль 7

1.   Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
2.   Створили та оцінили приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
3.  Внесли зміни до свого Плану вивчення теми;

  
4. Осмислили те, чого вони навчилися.

суботу, 14 лютого 2015 р.

Модуль 6


1.    Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті.
2.  Запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
3.  Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;


  
4. Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі.